Syyskokouksen kuulumisia

lähettänyt Rikala seura 20.11.2017 klo 9.55   [ 20.11.2017 klo 9.55 päivitetty ]
Rikala-seuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin torstaina 16.11.2017 Franssintalolla. Kokouksessa päätettiin seuraavat asiat:

- Hyväksyttiin vuoden 2018 toimintasuunnitelma ja talousarvio.
- Päätettiin, että vuoden 2018 jäsenmaksut ovat: varsinaiset jäsenet 10 € ja kannattajajäsenet 20 €.
- Valittiin johtokunnan puheenjohtajaksi Jari J. Laiho.
- Valittiin johtokuntaan vuosille 2018-2019 Alpo Laine, Eero Nurminen, Erkki Pursiainen ja Vesa Hänninen.
- Johtokunnan kokoonpano vuonna 2018: puheenjohtaja Jari J. Laiho sekä jäsenet Reijo Hinkka, Vesa Hänninen, Alpo Laine, Eero Nurminen, Erkki Pursiainen, Pekka Rinne, Miika Rosendahl ja Anna-Mari Satuli.
- Valittiin toiminnantarkastajiksi vuodelle 2018 Kari Niinistö ja Simo Paassilta, varalla Eero Kaskela.
- Valittiin Halikko-mitalitoimikunnan jäseniksi Simo Paassilta ja Tuula-Riitta Tuulensuu.
- Hyväksyttiin Rikala-seuran uudet säännöt, jotka noudattavat Suomen kotiseutuliiton mallisääntöä. Keskeisimmät muutokset liittyvät siihen, että yhdistyksen kahden vuosikokouksen sijasta jatkossa on vain yksi vuosikokous, ja johtokunnan puheenjohtajan ja jäsenten toimikausien määrää ei ole rajoitettu. Säännöt astuvat voimaan virallisesti sen jälkeen, kun yhdistysrekisteri on ne rekisteröinyt, mutta niitä voidaan noudattaa sisäisessä toiminnassa heti vuosikokouksen hyväksynnällä.
- Kokouksen yhteydessä avattiin Halikon kunnallishallinto 150 vuotta -valokuvanäyttely, jonka ovat koonneet Reijo Hinkka ja Miika Rosendahl.